Fandom

Avatar Wiki

Team Avatar

78sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Budbringerhauk.png Kort artikkel

Denne artikkelen er kort. Du kan hjelpe Avatar Wiki ved å utvide den.

Denne artikkelen omhandler Team Avatar i Legenden om Korra. For gruppen i Avatar: Legenden om Aang, se Team Avatar.
«Hør her. Så er kanskje arenaen stengt. Men vi er fortsatt et team! Det nye Team Avatar!»
Bolin.[1]

Mal:Organisasjoninfoboks Det nye Team Avatar[2], også kjent som Avatar-teamet[3] og Avatarlaget,[4] er inspirert av Aang og vennene hans, og ble formet av Korra, Mako, Bolin og Asami Sato da de ville gjøre deres del i kampen mot Likemennene og gjenopprette harmoni mellom temmerne og ikke-temmerne i Republikkbyen. Selv om de ble adskilt da de hadde deres egne ansvar i byen, var de der for hverandre når det trengtes.

Referanser

  1. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (manus) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (regi). (2. juni 2012). «When Extremes Meet». The Legend of Korra. Sesong 1. Episode 8. Nickelodeon.
  3. Hedrick, Tim, Hamilton, Joshua (manus) & Heck, Colin, Zwyer, Melchior (regi). (27. juni 2014). The Legend of Korra. Sesong 2. Episode 2. Nickelodeon.
  4. Hedrick, Tim (writer) & Graham, Ian (director). (December 19, 2014). "Day of the Colossus". The Legend of Korra. Season 2. Episode 25. Nick.com.

Tilfeldig wiki