Fandom

Avatar Wiki

Iknik Blackstone Varrick

95sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Mal:Under utvikling

«Zhu Li! Gjør den greia!»
―Varrick til Zhu Li.

Mal:KarakterIknik Blackstone Varrick, bedre kjent som Varrick, er en adelsmann[1], født i Den Sørlige Vannstammen. Han er en eksentrisk og karismatisk ikke-temmende billionær forretningsmann kjent for sin ambisiøse natur og prangende motestil. Han er mann som respekterer direkthet, og er en nær venn av den ærlige og oppriktige jordtemmeren Bolin. Han var senere mesterhjernen i en borgerkrig mellom Den Nordlige og Den Sørlige Vannstammen, hvor han påsto at Unalaqs okkupasjon av landet var en trussel overfor Sørstammens velstand, spesielt hans egen velstand.[2] Hans forsøk på å blande Den Forente Republikken inn i borgerkrigen førte imidlertid til at han havnet i fengsel.[3] Likevel klarte Varrick snart å rømme[4] og slo seg ned i Zaofu som leder for byens teknologidepartement,[5] selv om han senere sluttet seg til Kuvira i hennes søken etter å gjenforene Jordkongedømmet.[6] Varrick ønsket ikke å bruke åndeenergi i våpenet hennes, og deserterte etter hvert hæren hennes[7][8] for å hjelpe Team Avatar å stoppe Kuvira fra å erobre Republikkbyen.[9] Etter at Kuvira var bekjempet giftet Varrick seg med Zhu Li.[10]

Bildegalleri

Utdypende artikkel: Kategori:Bilder av Iknik Blackstone Varrick

Sitater

Utdypende artikkel: Iknik Blackstone Varrick/Sitater

Referanser

Mal:Reflist

Siteringsfeil: <ref>-merker finnes, men ingen <references/>-merke funnet

Tilfeldig wiki